pondelok 25. januára 2010

ďakovná

Vďaka Ti za stromy,
ktoré pre mňa vyrábajú kyslík.
Vďaka Ti za rieky,
ktoré napájajú moje telo.
Vďaka Ti za polia,
na ktorých rastie moja potrava.
Vďaka Ti za vdzuch,
ktorý živí moje bunky.
Vďaka ti za hlinu,
ktorá raz bude príbytkom pre moje telo.
Vďaka Ti za energiu,
ktorá raz bude príbytkom pre moju dušu.
Vďaka Ti za ráno,
ktoré mi dáva deň čo deň novú šancu.
Vďaka Ti za večer,
ktorý mi umožní vziať si pponaučenie zo dňa.
Vďaka Ti za starnutie,
ktoré zdôrazňuje, že nemám mrhať časom.
Vďaka Ti za Ľudí,
ktorí ma môžu naučiť to, čo ja nie.
Vďaka Ti za prehry,
ktoré mi dovoľujú rásť.

Posnažím sa Ti poďakovať
mojím životom.
Posnažím sa našľapovať pomaly,
aby som neničila tvoju pôdu.
Posnažím sa čerpať z teba čo najmenej,
aby ostalo aj pre Tvoje ďalšie deti.
Posnažím sa pohybovať so súcitom,
považujúc všetky tvory za svojích bratov.
Posnažím sa tancovať podľa tvojej melódie,
a splynúť s Tvojou dušou.

Posnažím sa odísť s o najmenšou stopou
na Tvojom tele.

1 komentár: